dag 1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jack Nijnatten - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jack Nijnatten - WaarBenJij.nu

dag 1

Blijf op de hoogte en volg Jack

12 November 2018 | Maleisië, Kuala Lumpur

We zijn aangekomen in Kuala Lumpur. De vluchten (eerst Londen en daarna KL) waren goed te doen, maar zeker ook vermoeiend. Vooral de lange vlucht naar KL van 12,5 uur is geen pretje. Het vliegtuig was echter ontzettend modern en van alle gemakken voorzien. Verder was de service aan boord van Malasyian Airlines zoals bekend weer erg goed. Na de landing gaan we met de KL Express in een snelle rit (30 minuten) naar KL Sentral, het centraal station van KL. Ons hotel ligt op 10 minuten lopen dus we besluiten geen taxi te nemen. Helaas lopen we een paar keer verkeerd dus zijn we meer dan een half uur onderweg in de hitte. Gelukkig mochten we vroeg (10.00 uur) al inchecken en na een lekkere douche en toch nog even slapen ziet de wereld er al weer veel beter uit.

Kleine aanvulling: We hebben toch nog 3 uur geslapen (heerlijk bed) en zijn met moeite wakker geworden. Het is nu 14.30 uur we gaan eindelijk even de stad in. Morgen gaan we met de hop on hop of bus KL verder verkennen.

• 12 November 2018 - 02:08

Johan Braspenning:

watjes :-) maar goed dat de reis goed is verlopen. Geniet er even van voordat je aan de volgende etape begint.

• 12 November 2018 - 09:19

Dimph:

Ja dat verre reizen kan ook vermoeiend zijn. Dat zal de komende weken zo wel blijven. Je wilt van alles zien en doen , dan zijn de dagen soms te kort. Maar genieten wordt het zeker. Bedankt voor de update.

• 12 November 2018 - 14:20

Jacqueline: