26-11-2018 - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jack Nijnatten - WaarBenJij.nu 26-11-2018 - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jack Nijnatten - WaarBenJij.nu

26-11-2018

Blijf op de hoogte en volg Jack

01 December 2018 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vandaag naar Wellington, de hoofdstad van NZ. De reis ernaar toe is werkelijk enerverend. Ik rijd over smalle, bochtige wegen langs afgronden zonder vangrail terwijl het kei- en keihard aan het regenen is. Normaal is dat te doen maar als je in deze omstandigheden 6 tot 7 uren moet rijden dan is dat zeker geen pretje. Een tikkeltje vermoeid komen we dus aan in regenachtig Wellington en besluiten, nadat we zijn ingecheckt, om in de regen toch maar wat te lopen. Toch maar een paraplu gekocht en daardoor blijven we nog enigszins droog. Net zoals in Napier stonden hier ook enkele zaken op het programma die niet doorgaan omdat het erg slecht weer is. Om te illustreren hoe slecht, we zien op de tv dat door het slechte weer zelfs vele vluchten zijn gecanceld. We hebben wel lekker gegeten bij een Cambodjaans restaurant.