Vaarwel Australië, je was geweldig! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jack Nijnatten - WaarBenJij.nu Vaarwel Australië, je was geweldig! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jack Nijnatten - WaarBenJij.nu

Vaarwel Australië, je was geweldig!

Door: Jack en Lianne

Blijf op de hoogte en volg Jack

05 November 2015 | Australië, Sydney

5 november.
Deze dag gaan we met de hop on hop of bus eens kijken bij Bondi Beach. We lopen eerst naar Central Station want dat is de beste plek om te beginnen aan deze tocht. De hop on hop of bus kent 2 verschillende routes, naar Bondi en de buitenwijken of naar de City. Er zijn maar een paar overlappingspunten en Central Station is de dichtstbijzijnde. Maar voordat we op de bus stappen gaan we eerst wat souvenirs shoppen.

Bij Bondi Beach aangekomen blijkt dat het, volgens Lianne, helemaal zo groot niet is. Er is een real-life televisieserie over de reddingsbrigade van Bondi Beach op de Nederlandse televisie die zij soms met Manon ziet. Op de boulevard zijn veel leuke winkeltjes waar ze graag even in gaat kijken. Op zee zijn diverse surfers bezig en dat is best spectaculair hier. De golven zijn in ieder geval behoorlijk hoog en stevig.

Na ons bezoek aan Bondi Beach gaan we weer richting de City. Omstreeks 14.30 zijn we weer terug ons hotel en kan ik de gekochte souvenirs eindelijk achterlaten. De rest van de middag besteden we aan wat shoppen en rondkijken in Sydney. Dit is onze laatste dag hier want morgenochtend gaat de reis terug naar Kuala Lumpur. Onze vakantie loopt inmiddels op zijn eind.

Morgen meer.